≡ Menu

Transformuok Savo Kūną, Neidamas Į Sporto Klubą: 100 Atsispaudimų Iššūkis [Konkursas+video]

Tai jau užtruko per ilgai.

Apie “100 atsispaudimų” treniruotės techniką aš sužinojau 2009 metais ir iš karto išbandžiau:

Po pirmosios pratimų serijos (dar vadinamos “spaudžiu iki dugno” testu) aš gulėjau ant žemės ir nebegalėjau atkelti savęs rankomis – turėjau nusiridenti į šoną ir atsisėsti naudodamasis pilvo preso raumenimis. Kažkodėl man tai labai patiko – kikenau sau, kaip beprotis ir nusprendžiau 100 atsispaudimų treniruotėmis nuo šiol užsiimti rimčiau.

(Nori sužinoti, kokie mano “spaudžiu iki dugno” testo rezultatai dabar? Žiūrėk video žemiau.)

Praėjus 3 metams nuo pirmojo testo, aš vis dar nepadarau 100 atsispaudimų vienų kartu – nes mano treniruotės čia dingdavo, čia vėl atsirasdavo – bet šie pratimai transformavo mano kūną ir išplėtė mano suvokimą apie tai, kas yra įmanoma:

Jei anksčiau 20 atsispaudimų atrodydavo “normaliai”, 30 – “visai daug”, o 40 – jau riba, tai dabar skaičiai apsivertė į 40 – “apšilimas”, 50 – “normaliai”,  60 – “jau visai daug”.

Bet kad ir kaip man patiktų jausmas, jog esu stipresnis už didžiąją dalį savo draugų – ir šiaip žmonių bet kuriame vakarėlyje – suvokimas, kad aš jau tris metus nepasiekiu rezultato, kurio noriu man ėmė kelti vis didesnį nepasitenkinimą.

Todėl dabar pats metas paskelbti 100 atsispaudimų iššūkį viešai, kol neprasidėjo “Naujųjų Metų pareiškimų” karštinė – nes tie pareiškimai, kaip žinia, dažniausiai neveikia.

8 PRIEŽASTYS, KODĖL VERTA PRIIMTI 100 ATSISPAUDIMŲ IŠŠŪKĮ:

  1. Nekainuoja
  2. Gali daryti bet kur;
  3. Nereikia jokios papildomos įrangos;
  4. Trunka tik 15 minučių per dieną, 45 minutes per savaitę;
  5. Progresas milžiniškais tempais: +10/15 atsispaudimų per treniruotę yra norma;
  6. Eliminuoja “neturiu pinigų eiti į džymą”, “neturiu laiko sportui” ir kitus niekingus pasiteisinimus;
  7. Stiprina Tavo sugebėjimą mobilizuoti save ir kantriai, metodiškai plėsti savo komforto zoną;
  8. Tavo kūno transformacija sukelia transformacijas kitose Tavo gyvenimo srityse.

Be to, sugebėdamas padaryti 100 atsispaudimų vienu kartu, Tu įgyji teises viešai girtis apie tai ir susilaukti susižavėjimo šūksnių bei katučių.

Ir galiausiai, atsispaudimai, kaip treniruotės forma, slepia savyje užburiantį genialiaus paprastumo grožį – kurį labai taikliai apibūdino mano naujas bičiulis Giedrius:

Tik Tu ir grindys.

Ir 100 atsispaudimų.

Tu tai gali? Ar tik manai, kad gali?

IŠŠŪKIO TAISYKLĖS:

  1. Nufilmuok save darantį “spaudžiu iki dugno” testą ir įmesk video nuorodą į šio straipsnio komentarus su prierašu “iššūkis priimtas!”. Padaryk tai dabar.
  2. Daryk “100 atsispaudimų” treniruotę tris kartus per savaitę – detalias instrukcijas rasi čia.
  3. Kai sugebėsi padaryti 100 atsispaudimų vienu kartu – nufilmuok save vėl ir įmesk video nuorodą žemiau komentaruose.

Priimk viešą iššūkį dabar ir pakelk savo galimybes į kitą lygį!..

(Arba toliau saugiai atidėliok savo komforto zonos plėtimą iki mistinio “kito karto”.)

KONKURSAS!

Vėl – labai paprastas:

  • iki  2013 metų vasario 1 dienos, 23:59 į šio straipsnio komentarus įkelk video nuorodą, kurioje matyti kaip Tu padarai 100 atsispaudimų vienu kartu;
  • ir laimėk pietus su manimi – aš vaišinu skaniausiais pietumis Vilniuje ir mes 2 valandas kalbamės visais Tave dominančiais klausimais.

Laimėtojai bus du – vieną išrinks Super Genties skaitytojai, kitą – aš pats.

Laikrodis tiksi. Pradėk dabar.

Ahu!..

P.S. Mano “spaudžiu iki dugno” testas – žemiau.

Nežinojau, kad taip juokingai imu kinkuoti galva, kai “stumiu” finalinius atsispaudimus:)

P.P.S. Iššūkis galiausiai buvo įveiktas 2013 rugsėjo 21 dieną/naktį:

Patiko šis iššūkis? Pasidalink!..

Palik komentarą

avatar
  Užsisakyk  
Pranešti apie